Studia zaoczne
Studia zaoczne
Zaoczne studia nie są wcale gorsze, nie wiem skąd to mylne przeświadczenie... sama studiuję jak koleżanka powyżej a konkretnie zarządzanie, a jest to kierunek łączący wiedzę ekonomiczną (finanse, marketing, prawo gospodarcze) z wiedzą psychologiczną. Studia dotyczą prawidłowości oraz problemów związanych z funkcjonowaniem organizacji i instytucji publicznych.
Re: Studia zaoczne
Też nie wiem skąd takie przekonanie - to jakies stereotypy... nie wiem czy ktos jeszcze w ogole tak mysli. Brat nawet swoje kończył internetowo kilka mscy temu. Mamy w rodzinnie dobrego neta, wiec czy kursy czy studia online uważam ze sa swietna opcja dla osob juz pracujacych
Ja pracuje w branży komputerowej i kilka lat temu zdecydowałem się na studia graficzne w Krakowie. Moim zdaniem był to bardzo dobry wybór, ponieważ teraz pracuje w branży i jestem z tego bardzo zadowolony.
gdzie najlepiej robić studia zaoczne? na uniwerystecie czy prywatnie?
-
- Raczkujący
ja wybrałam uczelnię prywatną. Moją decyzją kierowało to gdzie jest interesujący mnie kierunek oraz opinie na temat uczelni. Wygrała WSH we Wrocławiu i muszę przyznać że jestem zadowolona ze swojej decyzji
Studia nie są potrzebne w zawodzie grafika. Jestem grafikiem i bez problemu mogę się tak nazwać ponieważ mam mnóstwo zleceń i planuje założyć niebawem własną firmę, żeby wyciągać z tego więcej pieniędzy. Zrobiłam wiele kursów np. kurs grafiki i kurs digital paintingu i to dało mi wiele.
Moim zdaniem coraz mniej ludzi uważa studia zaoczne za gorsze.
Jeśli chodzi o grafikę, to Polski Uniwersytet Wirtualny ma ciekawą opcję studiów prowadzonych po angielsku - Study in English. Uważam, że warto, bo dzieki temu nasze notowania rosna, jak i obszar poszukiwań pracy. Myślę, że obecnie przy tendencjach wyjazdowych nic lepszego nie można zrobic.
Moim zdaniem nie ma znaczenia czy studiuje się zaocznie czy też dziennie.
Dokładnie, studia zaoczne są odpłatne, więc jednak jest to różnica.