Znaleziono 176 wyników

autor: Krzy_Mir
18 kwietnia 2008, 17:12
Forum: Gry
Temat: ET vs ET:QW
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 4079

ET vs ET:QW

Piszcie tu która z tych dwóch gier podoba wam się bardziej. Wszechczasowy ET czy marne ET Quake Wars :P Czekam na wasze opinie :)
autor: Krzy_Mir
17 lutego 2008, 14:38
Forum: Gry
Temat: wiedźmin się powiesił
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 5270

No właśnie. Sam mam wiedźmina ( z patchem) i ani razu mi sie nie zawiesił. Co prawda ma duże wymagania sprzętowe ale wyczytałem ,że to jest bardzo podkręcony silnik pierwszego NWN więc raczej nie może być inaczej. Serdecznie polecam. A przed grą książki o wiedźminie poczytać. :P
autor: Krzy_Mir
27 listopada 2007, 15:01
Forum: Pogaduszki
Temat: Darmowe itemy
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1472

Darmowe itemy

Sposób na zbieranie item-ów <free nokia N92, free xbox 360, free sony psp, free playstation 3, free motorola, free ipod, free apple ipod, free sony ericsson, free LG chocolate, free nintendo wii, free nintendo ds lite, free nokia N91> jest bajecznie prosty; 1.Wchodzisz na strone http://www.xpango.co...
autor: Krzy_Mir
19 maja 2007, 23:56
Forum: Multimedialnie
Temat: Twoja postać
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 7807

Oki od czasu przeczytania DragonLance preferuje wyłącznie Magów o czarnych duszach :P
autor: Krzy_Mir
19 maja 2007, 23:55
Forum: Hardware
Temat: Problem ze sterownikami
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2802

Oki dzięki za pomoc. Do 7800GT są jeszcze na AGP. Na razie mam wyczyszczoną kartę i od nowa tą termo jakąś tam pastą na nowo zrobione. Trzymajcie kciuki żeby komp mi sie wieszał tylko przez to że ta pasta sie zużyła :)
autor: Krzy_Mir
15 maja 2007, 22:15
Forum: Chwalipięta
Temat: Kto ma lepszy transfer :)
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 9887

Ja chce neta takiego jak wy !!!!! Kurde po tym jak oglądnąłem wasze wyniki dostałem kompleksów i manii niższości :(
autor: Krzy_Mir
15 maja 2007, 22:04
Forum: Gry
Temat: dawno temu w odległym postnuklearnym świecie...
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4079

W Fallouta nigdy nie grałem ale i tak do tej pory ze wszystkich gier najbardziej mi sie podoba Gothic 1 i 2 (3 już taki dobry nie jest) :P
autor: Krzy_Mir
15 maja 2007, 22:01
Forum: Gry
Temat: GRY RPG :)
Odpowiedzi: 64
Odsłony: 25288

oki jakieś kolejne RPG zdobyłem :)
Gothic 3
TES IV:Oblivion
(i chyba) Dark Messiah of Might & Magic
autor: Krzy_Mir
15 maja 2007, 21:53
Forum: Hardware
Temat: Problem ze sterownikami
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2802

Zapytałem sie specjalisty (znaczy wujka elektronika :P) co to może być i rzeczywiście chyba macie racje. Najprawdopodobniej przegrzana karta :/ to teraz mam pytanko jaką karte mi polecacie kupić?? Ja bym chciał jakąś z serii 7600 jaka według was jest najlepsza??
autor: Krzy_Mir
13 maja 2007, 10:22
Forum: Hardware
Temat: Problem ze sterownikami
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2802

Nie, nie podkręcałem nic.
autor: Krzy_Mir
12 maja 2007, 22:39
Forum: Hardware
Temat: Problem ze sterownikami
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2802

A jak to sprawdzić??
autor: Krzy_Mir
12 maja 2007, 21:18
Forum: Multimedialnie
Temat: Guild Wars
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 5911

Grałem w WoWa według mnie to on jest syfem, o wiele bardziej wciągający jest Knight Online albo chociaż Last Chaos o GW nie wspominając.
autor: Krzy_Mir
12 maja 2007, 21:13
Forum: Multimedialnie
Temat: Rysunki manga ^^
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5220

Mi też podoba sie tamatyka twoich prac biorąc pod uwage że uwielbiam wampiry :P
autor: Krzy_Mir
12 maja 2007, 21:09
Forum: Multimedialnie
Temat: Ekranizacja Prince of Persia
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1804

Według mnie ten film będzie fajny, jeśli czegoś nie sknocą. Grałem we wszystkie gry (te o piaskach) Prince of Persii i w każdej była fajna fabuła. A tak wogóle wiele akrobacji z prince of persii nie są wcale zmyślone ani niemożliwe na treningach(jak chodziłem) widziałem ludzi którzy potrafili np. pr...
autor: Krzy_Mir
12 maja 2007, 21:03
Forum: Pogaduszki
Temat: Otwierać, policja!
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2886

Ja też nie rozumiem jakim prawem policja weszła do cucedzego domu bez nakazu rewizji.